Me Likes Jelita

Thursday 22 December 2011

Perjuangan tiga tahun

 
abaikan wallet tu saja je nak tunjuk ade wallet baru(alah wallet beli kat pasar je chill bro)

     nampak tak berapa A.. haha tak nampak maksudnye dah tak lama dah lah tu. hahah jangan marah actually aku pon tak nampak, saje je ayat kasi saspen. cerita pasal tajuk kat atas tu actually (berapa banyak actually darr dia nak letak) perjuangan tu bukan tiga tahun pun. Aku study hard time tahun yang ke tiga je. Pecah kepala nak revise dua tahun punya subject. Just imagine satu subjet paling kurang 8 topic and paling banyak dalam 12 ke 14 topik macam tu. Itu baru satu subject belum kire semua subject campur tahun lagi. Tu dia pecah kepala nak revise.
        Masa kat sekolah tadi aku rasa aku dengan gang aku paling riuh sekali. Bayangkanlah straight ke berkonar-konar ke kite orang punya result, mesti menjerit. Actually (hah die sebut lagi) gang aku tak de lah yang konar jauh sangat, agak-agak terlanggar divider sikit pastu lurus terus dah tak jauh sangat lah melencong nye.. If I'm not mistaken, (cehh ada hati nak speaking tapi BI dapat B sengal je) gang aku tiga orang dapat Straight. yang sorang lagi im not sure sebab dia tak datang lagi masa aku ambil result. maybe 4 kot sebab Athirah tu pandai gak.
             nie awek nama die. die nangis masa kol mak die wow die dapat lagi tinggi dari aku 7A kot

     Meleleh tak meleleh lah air mata die. Aku ni pulak setitis pon tak turun. Aku pon tak tau kenapa, sejak kebelakangan ni aku macam dah jadi orang yang tak berperasaan pulak. Yang pelik tu bile kawan aku dapat Straight A aku pulak yang nervous sampai nak menangis. Mungkinkah ini bermakna hormon ku semakin berubah. Ye inilah yang dinamakn hijrah. 

        and yang ni result aku tak gempak biasa je 6A2B aku antara yang terkonar jauh la dalam gang aku nganlagi sorang Wifey aku, my soulmate. soulmate lah sangat. Woi jangan ingat aku lesbian pulak. aku normal single but not available. hahaha mintak maaf ye tak de hati nak bercinta lagi(perasannya lah budak ni). Gambar atas ni pon boleh nampak sebab dah photostat.
           Nati dulu jangan ingat aku ni batak sampai nak Photostat. Baru lah nampak kan actually hahah saje je tambah actually tu. Oh ni mak nak selit sikit cerita kat sini. Kedai Photostat tu dah naik harga kot dah jadi 5 sen dah dulu 4 sen je, mungkin sebab dah ade duit kertas dengan duit syiling baru kot.? macam tak de kene mengena je.
         Nampak tak kat gambar tu yang paling bawah skali.. Lulus wooot owooot... Alah bende itu (Perkara Asas FArdhu Ain) saje je nak kasi orang pening bace.



                                                                   ini kat dalam kereta
         
       Inilah sebabnye pergi photostat kat kedai naik harge tu..heheh its all about money money bla bla ha ha ha..minta maaf ye kalau tibe2 ribut petir sambar menyambar bile saya menyanyi. Sambung je baca. Ni kat depan koperasi nak tuntut duit la bile dah berjuang hampir tiga taun(darrr). Sape nak bagi duit free macam tu je kan. Ni lah untungnye bile mak anda adalah seorang ahli koperasi... Sila silalah ye mendaftar dan mengundi.. hah ini dah masuk politik dah ni,


          ok jumpa lagi. Kene stop kat sini kalau tak makin panjang lah ayatnye. terimakasih sudi membaca

No comments:

Post a Comment