Me Likes Jelita

Friday 30 December 2011

Di Persilakan untuk anda menggedik

   Assalamualaikum....

   Sihat. Ofcourse lah kan kalau tak takkan tengok blog pulak. *daaarrr. Hari ini kite akan bercerita kisah dua orang sedara yang tiada kerja di waktu matahari tegak di atas kepala. Semua ini disebabkan cuti sekolah yang di rasakan terlaaaaluuuuuuuuu panjang. Bila sekolah rasa macam nak cuti. Bila cuti pulak rasa macam nak sekolah. Hei perasaan ni tak pernahnya nak betol kehendaknya.

  Dengan rasa bosan tahap menggaban, hati ni rasa tergamit pulak untuk bermain make up. Waahhh macam hebat saja bunyinya. Maka dengan make up yang sejemput, kami memulakan sesi me-make up dan kemudiannya sesi photo shoot pula.

   Terima kasih kepada along kerana telah memberikan beberapa pasang eye shadow secara percuma dan juga concealer(kalau tak silap, or dia adalah foundation) daripade meiko, tak hingatlah name die. Ala-ala macam tu lah nama die. Dan kemudian dengan hasl duit perbelanjaan sekolah yang di simpan. Kemudiannya secara bedikit-dikit membeli gel foundation and loose powder dari Avon(best pakai tapi tak sebest meiko tulah), kemudiannya blusher merangkap lipstik pon boleh juga dari Avon, eyeliner Avon, maskara Avon(best pakai gune minyak je kalau nak tanggal *minyak olive or kalau desperate sangat minyak masak aku pernah try sebab tak ada benda nak guna), vaseline *perlu ada, dan banyak lagi yang kebanyakan dari Avon.

   Untuk mereka yang merancang bujet, silalah bermula dengan Avon dulu sebab kebanyakan nya murah and dia akan lagi murah bile nak raya dengan Akhir tahun. dengan berbekalkan handphone hadiah tiga tahun lepas. Maka terhasillah sebuah photoshoot daripada Aida Jelita..

      Selamat menonton.. Sebelum tu, nak cakap kami ni memang suka menggedik. Jadi silalah faham ye. Terima kasih..

bayangkanlah masa ni dalam pukul 3 ke 4 petang. panas tak panas lah masa tu


ni sedara aku muda sikit daripada aku





ya aku tahu memang nampak gedik gila, bukan tahap gila tapi meroyan kot wakakaka

sangat gedik aku pun menyampah

Panas kot kat tingkat atas ni tengah tengahari buta pulak tu. Mat salleh pun tak nak berjemur ini kan Abang Salleh. Tapi yang bestnya, kain jemuran cepat kering. hehehe


Aida Jelita lah photographer. dan dia jugalah mak andam.. perlukan perkhidmatan Aida Jelita sila taip PERLUKAN dan hantarkan ke ON DAPAT

hidung minah ni kembangkan. Biasalah anak jowo

   Terima kasih kerana sanggup melihat gambar di atas. Silalah segera ke doktor kalau anda di serang penyakit gila ya.. Sebab aku pun naik gila ambil gambar budak ni. Macam-macam yang dikehendaknya. Dia ingat aku guna kamera DSLR ape. Rasa macam nak hempuk je ida tengah-tengah panas tu.

      Apa-apa pun TERIMA KASIH.. Sorry make up tak berape berkesan sangat dalam gambar ni. Tapi kalau real life memang nampak..heeh

Wassalam.

No comments:

Post a Comment