Me Likes Jelita

Tuesday 27 December 2011

Mamak! masuk buku tiga lima

  Assalamualaikum..

 entry ni khas untuk yang gemar makan macam aku.. waaaaa sebab tu aku ni kembang semangkuk. Tengah hari tadi aku ngan family pi makan kat rojak tepi masjid. Sebenarnya nama kedai tu 'Rojak Raja Jumaat', rasenye lah sebab aku tak kisah pun nama die. Janji dapat makan. Hehheh.. Tak ramai pun family members aku cuma ada mak aku dengan abang aku tu je.

ni mee jawa..hmmmphh pekat likat hohhh yummy gile.. kite orang tiga-tiga order ni. rojak die pun sedaap jugak. Kalau nak makan kat tempat ni cari Masjid Sultan Suleiman, Klang.

Makan pulak dengan air sirap limau ais..hohoho betulbetul how liau



and this is my lovely mama... cantik tak? macam anak dia lah Aida Jelita tu.. Waaahhh perasan betul kau Aida. Ada kelas gitu..



   And this pulak my abang yang gagah lagi perkasa... dia makan dua pinggan lah pulak, mama punya pun die kebas..Cehh.. Dah habis makan berpeluh-peluh sebab tak tahan pedas.Kwangkwangkwang Cap ayam betol la. Tapi serius memang sedap mee dia. Siapa yang berdekatan dengan klang silalah datang ye.Tempat ni pun dah masuk tv kot.. Kuali berasap.. Ape tah nama die tak ingat lah

 Jemput_jemput la datang ye. Wah ini dah macam promoter ni. Kene amik comission ni. Tak kisahlah, kite tolong sedara sesama islam betul tak. Kalau tak dapat kat dunia kat akhirat kan ada. Nampak tak betapa adilnya agama kite ni.

  Assalamualaikum, makan ye jangan lupe nanti kurus sangat tak lawa. Heh dengki  je. 

No comments:

Post a Comment