Me Likes Jelita

Wednesday 16 May 2012

Happy Teachers Day MAMA

Bagi aku guru yang paling hebat dalam dunia 
adalah mak aku. Guru kat sekolah pun hebat, tapi mak aku lagi hebat.
Dari kecik dia didik tanpa jemu. Tak ada lagi cikgu yang mengajar aku 
selama hampir 16 tahun, kalau bukan mak aku.

To my MAMA! Even mama tak baca blog or tak tahu lagi.
This entry that i made is special for you.
Just For You.

You're a great mom in my world.
You're a great teacher in my LIVE.
And my whole live.
Love you MAMA!
Thanks for being so sabar to me!
Thanks for always by my side.


Mom Im grown up now!!





keturuna pipi tembam tapi comel adalah genetic dari mama.
BANGGA WOHHH!

The most beautiful MAMA in the WORLD.
Semua mak kau. Hahaha.
Sape yang nak cakap mak dia tak cantik kan.
Burok-burok pon mak kite!
Sayangilah Mak Anda Sendiri! AMARAN! 
Jangan cuba-cuba nak ambik mak aku.

Sape mak dia tak suka ambik gambar macam mak aku.
Angkat bontot sikit!
Hahahah kalau nak angkat bontot tu pandang kanan kiri
dulu. Nanti orang kata korang gile pulak.

This Smile is the beautiful smile in the world!!


Along nih suka buat ayat sedih tak pasal-pasal meleleh hingus
aku petang nih!


Selamat Hari Guru!
Assalamualaikum..




3 comments:

  1. btl2..mak adalah guru terbaik.mendidik kita sepanjang hayat.

    ReplyDelete