Me Likes Jelita

Monday 19 December 2011

Menjelang Hari yang dinanti

hari yang di nanti hahahaha..banyak lah kau punya hari yang di nanti, hari yang mendebarkan sudah.. ye hari yang mendebarkan itu ialah hari result.. ohh tidak kenapa hari itu pasti datang tak boleh ke skip ataupun lupekan je hari itu berdebar tak tentu arah dah ni rasa macam nak lari jauh-jauh je.
    alamak kantoi yang aku ni budak sekolah lagi kan..hmm memang la secara dasarnya aku ni budak sekolah tapi secara realitinya orang nampak aku ni dah macam budak universiti dan sedang mencari pekerjaan. hahah tak lawak kot menyakitkan hati adalah., aku  ni macam dah tua sangat dah !00!..biasanya yang cakap macam ni ofcourse lah mak cik mak cik kan..sape lagi
   hari yang dinantikan Khamis ni 22/12/2011 bertempat di :ofcourse lah kat school tak kan lah kat mydin kot *ye lawak yang tak kelakar apatahlagi lawak yang tak menjadi ngengenge
   terima kasih kepada atik kerana membuatkan aku berdebar..actually bukan aku sorang je malah semua kawan kat twitter dah start heboh (perasan tak aku gune perkataan malah?sungguh tak disangka aku menggunakan perkataan itu)
    jumpa lagi.............

No comments:

Post a Comment