Me Likes Jelita

Sunday 27 May 2012

Make Up!!

Tak tahu nak bagi tajuk apa. So just tulis seperti tajuk di atas.
So benda just coming suddenly. Adik sedara aku tiba-tiba saje ajak make up.
Aku pon ok fine. Lets main make up. #hah? apa ayat aku ni.
Main  make up ni ambik masa, ermmm entahlah
tak kira pulak berpa minit berapa jam. Apatahlagi detik,kan?


Haruslah di bawah cahaya matahari. Baharu lah gambar cerah. Nampak
tak aku guna 'baharu' hahah. Tak percaya seriously tak percaya.
Almaklumlah kamera DSLR aku adalah phone aku.
Jadik, makna katanya dia terlebih canggih lah kan.

Tengok saje lah gambar malas nak menaip sebab I adalah ME LIKES JELITA.
Bukan NISA SUKA MENAIP kan.
Jadi tolonglah faham keadaan aku yang nak ada blog tapi mala nak menaip.
*lempang muka sendiri...


Haruslah ada bibir itik nak menyudu air! hahahah

Bermain dengan langsir je. Seperti biasa tiada prop yang lebih elok
dari ini.

No COMMENT!

budak-budak biasalahkan..~~




Kening tak berjaya sangat nak buat. Sebab kening minah ni tebal. Jadi mak,
sebagai Mak Andam a.k.a Make Up Artist, hanya 
mampu membuat setakat ini sahaja.
(mood: PERASAN SANGAT! AHAh! *sambil tergelak manja)


Seperti yang anda lihat, ada dua prop yang menggunakan
langsir yang berbeza. Makanya lighting pon berbeza lah kan ikut daerah dan
ketua daerah. Heh merapik tak tentu.

Speechless. Over budak nihh! Rasa macam nak kaki kaki kan je.

Erm! Tu je lah kot nak membebel. Selamat berhari 2 minggu bercuti tanpa had.
Pesanan khidmat masyarakat dibawakan khas oleh
Biskut Cap Lemau.

Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment