Me Likes Jelita

Monday 14 May 2012

1 Malaysia 1 Jogging

Pergi jongging kat Alam Impian. Best!!! Suka sangat! #buat gaya gedik sikit dengan suara 
yang macam nak kena sepak dengan kaki.

Pergi dengan mama lah. Dengan sapa lagi kan. Nak pergi dengan pakwe?
Naya cek kena tibai. Hah! Tak dak pakwa pon. Baik pergi dengan mak. Lagi best kot.
Bagi aku lah. Tapi kalau nak pi window shopping sekadar nak jalan-jalan 
tanpa tujuan, yang tu kena pergi dengan kawan.
Sebab mak aku bukan kaki jalan. Lainlah kalau ada benda yang dia nak cari.


Aku pun tak tau kenapa tiba-tiba mak aku nak di ambil gambor. Kalau tak
dia tinggal je aku kalau kata nak ambil gambar.
Ganas tak mak aku. Hah! Tu baru sikit yang Oiiii.
Ohoooooooooo hoi.

Apa pun SAYA SAYANG MAMA SAYA!!

SATU MALAYSIA SAYANGI MAK SENDIRI!!
JANGAN NAK MENGADA-NGADA SAYANG MAK ORANG LAIN!
Lagi-lagi mak aku. Berani kau nak curi mak aku.
Pernah rasa macam mana ayam berak taik gajah. Nak rasa,
cubalah amik mak aku.


Ganas kau Jah!! Well,, like mother like daughter right!
Disebabkan ramai yang kata tak boleh sambut hari ibu maka aku pun tidak
menyambutnya. Tapi ingin di tegaskan di sini walaupun aku tak sambut
hari ibu tahun ini, tapi seumur hidup aku akan
menyayangi mak aku.

Tengok vid ni.


Apa pun hukum tetap hukum. Takkan kita nak langgar hukum Allah.
Rasulullah S.A.W pun ada kata sesiapa yang membuat sesuatu yang menyerupai 
sesuatu agama itu maka dia pun tergolong dengan golongan mereka.
#INI AYAT AKU. APA YANG AKU PAHAM. KALAU NAK YANG SAHIH
CARI DALAM HADIS YE!!

Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment