Me Likes Jelita

Thursday 31 May 2012

WE MARRIED!!

Hahahah terkjut tak dengan tajuk?
Aku kahwin ke?
Hahaha gila ko nak kahwin. Nak kena pelangkung dengan mak
tercinta. Baru je berumur 16 tahun semalam
tiba-tiba hari ni dah kahwin. Galak sangat ke aku ni.
hahahah!! Jangan lah terpedaya dengan tajuk aku

Sebenarnya cikgu aku yang kahwin! 
Okay tarik nafas dalam-dalam. Okay tak? Okay kan!!
Sebab bukan aku yang kahwin hahaha. Jangan lah terkejut wei.
Aku pun tak nak kahwin di usia muda. Kasi aku jadi doktor dulu, pastu
dah ada superbike *itu yang penting.
Lepas tu pinangan masuk berjela-jela pun masuk lah.
#perasan sume orang suka kat awak HELLO!


Ni lah cikgu yang dikatakan;

Hokey! Ucapan untuk cikgu, dengar ye.

Selamat Pengantin Baru cikgu.
Dan Pengantin baru untuk selamanya.
Semoga berbahagia!! Suka tengok cikgu senyum.
Harap dapat tengok cikgu senyum
di setiap kelas chemis ekk!!

cepat cepat dapat anak ye!


Nanti saya siapkan kerja sekolah yang cikgu bagi.
Nanti ye nanti ye. Cikgu jangan tunggu.
Nasiblah cikgu dapat anak murid 
super pemalas macam haku.

Assalamualaikum...


No comments:

Post a Comment