Me Likes Jelita

Thursday, 12 April 2012

Baru Tiga Hari Di Tinggalkan

Hari ini nak cerita sedih-sedih sikit. Haaaaaaaaahh bukan sikit tapi banyak.
Masuk hari ini dah lebih kurang tiga hari mama tak ada menemani di sisi. haaaaaaaa
Tiada lagi yang mengejutkan aku pagi-pagi kalau
aku bangun lambat. Tak ada yang masak kat rumah ni. Nak buat macam
mana semua pakat malas nak masak termasuk aku.

Susah jugak tak ada mama kat rumah. 
Kenapa mama tak ada?
Lupa nak cakap. Mama pergi buat umrah. Alhamdulillah ada rezeki dia.
Sebab tu tak ada yang masak kat rumah.
Sedih lah rasa. Macam kosong saje rumah bila mama tak ada. 
Nasib baik ada budak berdua tu. Riuh lah sikit rumah ni.

Semoga mama mudah mengerjakan ibadah sana. 
Amin..

Assalamualaikum

1 comment:

  1. ha time ni la kena tunjuk rajin =D ganti mama

    ReplyDelete