Me Likes Jelita

Friday 17 February 2012

SUPRISE!! Terkejut Sangat

Berkurun lama sudah lamanya jari ini tidak dilentok-lentokkan kat atas keyboard ini. Busy you. Busy sikit je dari PM. Hah nak buatmacam mana dah lumrah orang study memang lah macam tu kan. Terima saje lah.
Jadinya minggu merupakan antara minggu yang tersibuk sekali. Dengan kerja sekolahnya. Kena present untuk sejarah lagi. Oral untuk bm dengan bi. Itu nak kene prepare lagi. Bukan boleh buat cikai-cikai saje. Adeiii lemah urat sendi kentut aku. Nasib baik boleh kentut lagi.
Alhamdulillah..


Hari ini bersamaan dengan hari Jumaat, aku telah pun mendapat satu kejutan di sekolah. Dan sebenarnya berasa agak kurang senang. Tapi nak buat macam mana terima sajelah.

Baru bermimpi nak balik dengan beg ringan tapi rupanya hujan di tengah/hari. Selepas baca Yasin kat serambi *rutin mingguan pelajar islam. Cikgu kelas pun masuk. Baru bersemangat nak buat oral. Tiba-tiba cuping telinga terasa suam-suam kuku apabila mendengar jkita orang kena ambil buku bio, Physic, Chemis and etc untuk dalam bahasa pulak. #whattheheck. Macam tak percaya saje kejutan yang kita orang dapat ini.
Terpaksalah bahu ini menanggung beban yang sama seperti pagi tadi atupun lebih dari pagi tadi.

Olay, itu tak apalah dah boleh terima dah qada' dan qadar yang kita orang kena ada buku ini. Then, bila sampai rumah ada satu lagi masalah. Aku nak sumbat tang mana buku-buku ni almari aku dah penuh.

Nampak betapa penuh nya tempat nak boh buku ni. Ini pun sebab ada lagi buku kat dalam beg. Bukan semuanya kat situ. Adeii!!


Tak tau lah nak boh mana buku ni. Letak bawah katil buat kumpul habuk saje. Letak kat tepi nanti datang Ainsofea habis rabak pulak buku-buku ni. Kan best kalau ada satu bilik besar untuk wardrobe.

Macam ni pun dah okay sangat dah.. Tapi macam susah saje. Aku bukannya suka mengemas pun. Almari yang dalam bilik ni pun tunggang terbalik. Kadang-kadang macam tonbgkah pecah, kadang-kadang kemas tak terperi. Rasenye untuk memiliki bilik seperti ini bagi mereka yang sejenis dengan aku, pastikan kita mempunyai seseorang maid yang boleh menguruskan hal ini.

Sekian..
Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment