Me Likes Jelita

Monday 4 June 2012

Dah Ganti Puasa?!!

Puasa dah nak dekat ni dah ganti puasa ke belom?
Cepat ganti tau. Tak pasal-pasal kena ganti double pulak nanti.

Aku? dah ganti dah!! Aku puasa enam tahun lepas #lima je sebenarnya.
Tak sempat nak cukupkan enam weihh. Sedih!! Tapi apakan daya
Allah lebih mengetahui kan.

Oh ye sementara masih lagi dalam bulan rejab cepat cepat lah
ganti puasa banyak kelebihan nya.
Aku pun baru tahu. Sempat lah aku ganti lagi satu hari puasa time 
1 rejab hari tu. Alhamdulillah selesai hutang aku.

Oh ye! Aku tahu kelebihan puasa dalam bulan rejab ni pon
sebab ade hamba Allah ni tweet kat twitter.
Gamsahammida! Annyonghaseyo!
Konichiwa! Arigato! Sayonara! #okeyh lagu Atasinchi
Let see,



Hah nampak tak kelebihan nya.
So guys! What are you waiting? Ganti sekarang. Heh memaksa pulak.
Im sorry! *Amerika!

Kalau yang dah ganti tu boleh lah buat puasa sunat pulak.
Okey!! Selamat berpuasa ganti dan sunat.
#sebab yang wajib ada lagi satu setengah bulan lagi


Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment